Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w naszej Polityce prywatności.

OK

Compass PR dla Sanofi

Agencja Compass PR odpowiada za działania komunikacyjne  w ramach kampanii „Bądź lepszy w łóżku” realizowanej na zlecenia Sanofi Polska.

Przeprowadzone w ramach Światowego Dnia Snu 2020 na zlecenie Sanofi badanie „World Sleep Day 2020 Better in Bed”, wskazuje, że ponad 1/3 Polaków (33,2%) w przypadku niewyspania, ma wyraźne tendencje do wchodzenia w konflikty z członkami swojej rodziny. Polacy śpią nawet o 3 godziny krócej, niż zalecane 7-9 godzin. Aż 8% ankietowanych nawet nie pamięta, kiedy ostatnio się wyspało. Brak snu u 40% zwiększa ryzyko zachorowania na depresję, podwyższone ciśnienie krwi (24%), wzrost wagi (23%), ryzyko rozwinięcia chorób serca (16%) oraz cukrzycy (12%).


Ostatnio dodane

Polskie Towarzystwo Onkologiczne klientem Compass PR
2023-09-28
Agencja Compass PR wygrała organizowany przez Polskie Towarzystwo Onkologiczne przetarg, na realizację cyklu spotkań edukacyjnych dla organizacji pacjentów „O przyszłości onkologii. Forum or
Szczepienia przeciw grypie refundowane
2023-08-31
Szczepienia przeciw grypie znalazły się na liście refundowanych leków dla wszystkich osób po 65 roku życia oraz dzieci i młodzieży do 18 r.ż. Compass PR odpowiada za komunikację w tym zakres
Wspieramy Fundację Carita
2023-07-01
Już po raz drugi będziemy wspierać Fundację Carita w działaniach komunikacyjnych związanych z Rajdem po Zdrowie.

Kontakt

ul. Chłodna 64 lok 223
00-872 Warszawa
Karolina Waligóra
500 088 365
Agnieszka Pawlikowska
515 315 332